Történetek gyulladásos bélbetegek mindennapjaiból - Írd meg a történeted te is!

Zsiger krónikák

Barbi és a láthatatlan hasitasi

Újabb bátor IBD-s a strandon

2015. augusztus 15. - Zsiger krónikák

Sziasztok! Barbi vagyok, 12 éve Crohn-beteg. 7 műtét tulajdonosa és most a 2. ileosztómával birkózom. Az első sztómám 2010-ben volt, de azt 9 hónapra rá szépen visszatették. A mostanit lassan 2 hónapja tették ki és marad is kb fél évig velem, tehát még nem végleges ez sem. A vastagbelemből már csak 30 cm van és nagyon gyulladt, ezért kellett a két sztóma. Igazából rengeteg mindent írhatnék. Az utolsó 3 műtétem kész kabaré volt. Másfél hónapot töltöttem kórházban, tehát még egy hónapja sincs, hogy kiengedtek, és azóta már kétszer voltam a Palatinus strandon, egyszer a Gellért fürdőben és egyszer a Velencei-tavon.

Senki nem mondaná meg, hogy 1 hónapja még az intenzíven csücsültem gépekre kötve, lélegeztetőn. Visszatérve, szerintem nem szabad hagyni, hogy ez az állapot bármiben is akadályozzon. Pláne nem azt nézni mások mit gondolnak. Amúgy semmi nem látszott a fürdőruhám alatt.11908004_1122146297814941_672185897_n.jpg

Én hiszek abban, hogy meg lehet gyógyulni, amit a mottóm is alátámaszt: Az élet csatáit nem mindig a gyorsabb vagy az erősebb nyeri meg, de előbb vagy utóbb az lesz a győztes, aki hiszi, hogy győzni képes.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsigerkronikak.blog.hu/api/trackback/id/tr797708920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása